هــــــــــــــــــــیژده

26. آب کمه، می فهمین؟

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

آقا دیروز نه پریروز یه روز خیلی عجیب و نادری تو کل زندگی من بود. صبح که از خواب پا شدم (چون چن جا قرار مهم داشتم) رفتم حموم و دوش گرفتم. تر و تمیز و شیو شده رفتم بیرون. خیلی گرم بود و من چون خیلی تحرک داشتم تعریقمم زیاد شد. (لفظ رو حال میکنین؟)خلاصه خیس عرق بودم که برگشتم خونه. یه چرت کوتاه زدم و عصر که میخواستم بیام بیرون دیدم تنم نوچه(nooch) ینی چسبونکه. حس بدی بود. البته من این حس رو زیاد تجربه میکنم ولی نمیدونم چرا ایندفه یه جوری بودم. همینجوری که داشتم با وجدانم کلنجار میرفتم، مامانم بم گف برو یه دوش بگیر. گفتم صب رفتم حموم (جوری گفتم انگار مثلا یه بار قبض موبایلمو دادم و الان قراره دوباره بدم. ینی یه چیز نشدنی). گفت برو. آقا دل و زدم به دریا و رفتم و اونجا بود که من با یه روش عجیب و غریب و شگفت آور آشنا شدم...



داستان اینه که اگه تو همچین موقعیتی قرار گرفتین، به جای اضافه کردن یه رخت کثیف و هدر دادن کلی آب، میتونین یه کار خلاقانه بکنید. بله! یه تیر و دو نشان. با لباس برید زیر دوش آب. شاید اندکی چندشناک باشه ولی خیلی جواب میده.
روش کار:
ابتدا زیر دوش رفته و شیر آب را باز کنید. با توجه به خیس شدن لباس، احساس سنگینی به شما دست میده ولی اصن نگران و ناراحت نشین. اول سرتون رو با شامپو بشورید. چون موهاتون کثیف نیستن مخلوط آب و کفی هم که ازش میاد کثیف نیس. تو این مرحله لباسها خوب خیس میخورن. کف و آب تمیز میاد و از روی لباسهاتون رد میشه و میره تو چاه. تو مرحله ی بعدی صابون رو بردارید و مطابق تصویر از زیر لباس خوب بمالید به تنون (مخصوصا نقاط عرق زا) حالا از روی لباس شروع کنین به مالیدن اعضا و جوارح بدنتون. همونطور که میبینید، لباس شما در نقش یه لیف، ایفای نقش میکنه. یه تیر و دو نشان. هم لباستون با صابون تمیز میشه. هم تنتون. لباستون رو در بیارید، آب بکشید و بچلونید (bechelonid) و بذارید کنار. حالا خودتون رو گربه شور کرده و از حمام خارج شوید. یه لباس و یه تن تمیز
تذکر: این روش فقط زمانی قابل استفاده س که شما بخوایید تو یه روز دو بار حموم برید یا نهایتا دو روز یه بار. واسه فاصله های بیشتر هنوز تست نکردم.


امضا: 18 گربه شوریان
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۰۴
هیژده ...

نظرات  (۱۸)

جوراباتم یادمه قبلن یه بار نوشتی اینجوری شستی.
قبلن که میگم ینی وختی بلاگفا بودی!
اون موقعم آب کم بود؟!

دیگه واسه ما که این اداها رو در نیار که! 
:)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو چه یادته!
کفم برید بخدا
آره خب برای تو که حموم رفتن اونم دوبار در طول یه روز یه اتفاق تاریخی محسوب میشه حتی در حد دیدن ستاره هالی ، این کشف بزرگیه. ولی برای امثال ما اردکا خیلیم کشف چندش آوری محسوب میشه :دی :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اینقد بدم میاد از اینا که همیشه ترگل ورگلن
اه اه اه
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۳ خانم سربه هوا
:-D از دست تو هیژده,تستش میکنم 
همسایه رو به روی ما هرروز شلنگ برمیدارا دروازه رو اب میکشه,خره نمیفهمه آب کمه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدا نکشتم :))))
آموزش تصویری خیلی کمک کننده بود ممنون :|
من با لباس آبتنی کردم و توی رودخونه پریدم ولی شامپو نزدم دیگه... اون از نظر شما چگونه است؟!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به نوعی گربه شور محسوب میشه
ولی خوبه
واااااای خدا بگم چیکارت نکنه:)))))
عکسو امضاشو نیگا :)))
این کار حتی تصورشم چندشه بخدا ○_°
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نیس
چرا اینجوری فک میکنی؟
والا نیس
نسخه اصلی و سانسور نشده شو اومدم ازت بگیرم :دی
پاسخ:
این صدای بزرگونه ی 18 است که میشنوید:
برو بچه
بدو
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۲ یک به اصطلاح نویسنده
هیــــژده دوبار حموم بره :/ اونم تو یه روز :/ از چسبناک بودنِ خودش ناراضی باشه :/مگه داریم :/
+قبلا" این روشو با جوراب پیشنهاد کرده بودی :)
+یه تبصره بزن اگه لباستون دکمه داره، سه تا دکمهِ بالا رو باز کنید، به  علتِ سنگینی ِ بسیارِ لباس،امکانِ خفگی ِ یقه ای وجود دارد :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بابا شما چه حواسی دارین
چه یادته
مگه تو چقد قدیمی هستی؟
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۷ نیمه سیب سقراطی
شما حموم نری تمیزتری :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم همیشه همینو میگم ولی گوش نمیدن که
گیر میدن برو حموم
پیشنهادت واقعا قابل تامل ـه و خیلی حال به هم زن :-)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اصلن حال بهم زن نیس
کافیه یه بار امتحان کنی
مشتری میشی :)
قیافه این یاروعه تو نقاشی چه ذوق مرگه 

تازه این روشو کشف کردی؟
بیست ساله دارم این روشو پیاده میکنم 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟!!!!!!!!!!!
چقد نامردی که تا حالا نگفته بودی :)
آقا مگه نگفتی صبح شیو شده رفتی بیرون؟؟؟؟
پس این پشم چیه؟؟!!!!!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پشمای ما خیلی قابلیت داره :))))
هیژده خیلی شیرینی اون کاریکاتورت و توضیحاتی که دادی خیلی خنده دار  بود !!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منو بزن تو چاییت :)


+ خودم کهیر زدم از جوابی که بت دادم :)))
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۸ مامان هنگامه
عجب تنبل کثیفی هستی,خیلی مسخره ای 
شوخی کردم از نوشته هات خوشم میاد
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام مامان هنگامه
خیلی خوش اومدین



+ چقد با ادب و رسمی صوبت کردن سخته!!!
:))
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۲ مامان هنگامه
سلام عزیزم 
تبریک میگم بابت نوشته های خوبت که باعث خندیدن ما میشی 
تو نابغه ای,تو محشری,خیلی شیطونی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام مامان هنگامه
خوشالم
شما لطف دارین
با لباس، زیر دوش رفتن مث نشستن زیر بارون میمونه...فقط درجه حرارت آبش فرق داره:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه فرق دیگه هم دارن. بعد زیر بارون بودن حموم لازمه ولی بعد زیر دوش بودن زیر بارون رفتن لازم نی :)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ اسی بولیده

چی بهت بگم آخه؟؟؟ ://

فقط میتونم بگم

.

.

.

.

.

خیییلی خندیدم :)))))))))

اون نقاشیت آخرش بود !!!!

 

ولی دیگه مطمئن شدم سمنانی هستی 0_o

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عههههههههههههههههه
آفرین! از کجا فهمیدی؟!


+ مثلا من سمنانی ام و تو خیلی باهوشی :))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ اسی بولیده

ولی واقعا هستیا...

دوس نداری لو بدی؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به من بگو که چجوری به سمنانی بودن من رسیدی تا راهنماییت کنم عزیزم
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۸ اسی بولیده

تازه اینم گفتین که رفتین وشنا

میدونم تهران نیستین ، میمونه سمنان و شیراز که با توجه به کامنت قبلم سمنان و حدس زدم

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بازم کار نداریم که چجوری به این نتیجه رسیدی
ولی صرفا جهت اطلاع باید بگم که تقریبا 90% شهرهای شمالی ایران وشنا دارن
سمنان هم خوبه
من راضی ام
من سمنانی ام!
شما کجایی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">