هــــــــــــــــــــیژده

همینجوری بی دلیل (با تاخیر) تقدیم میکنمش به فامیل دور.

اینجا




بعد در این مکان لوگوی جدید رادیو هیژده نصب خواهد شد.




امضا: 18 دختر دوستِ فمینیست نما

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۳۵)

جووووون رادیو
پاسخ:
این صدای خنده ی 18 است که میشنوید:
ها ها ها
و البته بدقولِ ....
:/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی تا آرنج بکنم تو حلقت! آخرش گاز میگیری
البته دست آغشته به عسل رو میگما!
:)))))))))))
از توی صندوق بیانت آپلودش کن... اونجا همه ی فایلات توی وبت ذخیره هستن
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
وات؟!
اول؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کسب مقام قهرمانی رو به تو و خانواده ی محترمت تبریک میگم :))
سلاااااااممممم (به سبک خودتون)


وای نمیدونید این رادیو رو الان دوباره راش انداختین من چقد خوشحالم :))))
الان همش خوشحالم ! مامانم بهم شک میکنه هاا :)))) اخه این چند روزه همش اخمو بودم :)))
مرسی !! من قسمت های قبلیتونو تو گوشیم بین اهنگا پلی میشد با بچهها گوش میکردیم :)))

^________^ اینجا بالاخره رونق گرفت :)


+حرام است :))) http://alonegirlinsky.blogfa.com/post/495 اما ببین بحث منم از همینا بود :))) رقص و این لهو و لعب ها :))

++خدابیامرزمون :)))) در هرصورتی ما میشینیم گوش میدیم رادیو رو :) چه شاخمون بلند باشه چه کوتاه :)))) بزار ریا نکنیم تو این فرخنده روزها

+++سوکس؟ :)) من میکشمش اگه ازین کووچولوها باشه وگرنه خواهرم کلا میره تو کوچه میخوابه تا جناره ی اون سوکس رو نبینه که اب  جوب داره میبرش :))) من  راحت میخوابم !! :))
ولی خداییش اگه ماها هی نگیم میترسیم و اینا  شما احساس قدرتتون رو کجا بروز بدید ؟قهرمان کی بشین؟؟ :)))) ماچم که میگیرن اقایون این وقتا اب قند میارن :)))) 

++++ چقد خوبه ما هستیم :)))) ؟؟؟

+++++من برا فردا شب که عروسیه خیلی انرژی گرفتم و نظرم عوض شد میرم :)))


++++++ نداریم؟؟؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟؟؟اصلا نمونه ندیدی؟؟ من تجربه شو نداشتم اما دیدم :))))

+++++++ موزیک سومی باحاله :) مال کیه؟؟


++++++++ندارن؟؟ وات؟






+خدافز !

+ اقا این کامنت در حین گوش سپردن بار اول به این وویس هستش!! پس بااحتباط حمل شود پر از کلی ذوق و این حرفاس !! خیلیم طولانی شد! دوست داشتم :))))
دست شما هم درد نکنه! 
ایا یک کامنت بلند و طولانی بهتر عسد یا یک کامنت مینیمال؟؟؟؟
جواب نداد همینو شزحه شرحه میکنم براتوم میزارم جواب بدین :))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ماله حبیبه!
چطوری میشه که نمیتونی تشخیصش بدی؟ خیلی تابلوئه

در مورد سوالت هم باید بگم که برمیگرده به بیشعوری ِ من. پس زیاد کنکاش نکن و از باقیمونده های تابستونت همونجوری که میخوای و گفتی، لذت ببر :)
ممنون
یه آتو ازت گرفتم ولی دلم نمیاد بگم ضایع بشی
میگم اگه وسط آهنگا انقدر حرف نمیزدی بهتر بودا:))))))
مرسی هیژده گوگولی مگولی:)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه آتوتو به صورت خصوصی بم بگی؟
اَت فرست : مرسی به خاطر این رادیو و تبریک روز ِ دختر و ...
جدای از قسمت های طنز رادیو ؛ من همش میمیک صورت رو موقع گفتن این جمله ها ( این پفکا چند ِ؟ دماغش بزرگتر و اینا  ) رو تصور می کنم و  پتانسیل ِ اینو دارم یک ساعت بخندم ((((: .

جیغ های مختص به سوسک این طوری نیس ولی :دی.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو آرشیوم "جیغ مخصوص رویت سوسک" پیدا نکردم!
:)


احتمالا قیافم خیلی خنده داره :)
هیژده میگم بزرگ شدیا...صدات مررررد شده...خخخخ
هیژده جان یکم مودب باش فقد یکم...امتحانی یه هفته فقط...😉
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیتونم! میفهمی؟ ن می تو نم
من کلا یه شکلم...صبح...ظهر...غروب ...شب...😒😒
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
و اون شکلت چه شکلیه؟
معلومه دارم همزمان گوش میدمو نظرمیذارم؟
روزای سختی دخترباهاته...خخخ

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نه اصلا معلوم نی
چه  جالب!
نچ نچ...زشته...خودت قر بده ببینم...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من دادم. تو هم بده :)
من هنوز هیچی نخوندم...تازه مهرماه میرم دانشگاه ولی نشستم رادیوگوش میدم..
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بابا خیی فنچی که!
آهنگاتم خعلی خزن...شووَرشون...خخخخ
خب ...داره آهنگ میخونه...موجودفضایی هم خودتی...لوووس....
دیووونه هم خودتی...بامن بحث نکن...
الان۵.۱۹دقیقه صبحه...
مخ خودتو چندبازدن دادااااش؟
خب...
بدو تبریکتو بگو...
آها آینه خوبه....
درمربا؟درمربا؟درمربا؟چِ شده...؟









خداییش درمربارو روشنگری کن..من که نفهمیدم...
یه دختر دارم شاه نداره..خخخ
تازه یادگرفتی این دوستان صدابردارو؟حس خفن بودن بهت دست میده دادااااش؟
شاه میادبالشکرش...خخخ
تو تبررریک نمیگفتی اتفاقی میفتاد؟نع من سوال دارم ازشما؟اتفاقی میفتاد؟
مثلا داشتی خرید میکردی؟مثلا؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یه کامنت گذاشتی سرررررررررررررررشار از انرژی منفی
ولی بازم ممنون
:)
دخترمیشدی خعلی لوس میشدیا...همون دوغته بنوش شما...
۳دقیقه مونده به پایان...
خب هیژژژده جان درپایان واست آرزو میکنم خدابهت۷تادختررررر بده...
انقدم بی ادبم نباش...
میدونم بدون ما قشنگ نبود...میددووووونم...
هیژده عاشق شده فک کنم...خخخخ
درهرصورت مرررسی ازرادیو...
شوخی بودهمش...
سکشن...یاعلللی...خخخ خدافظظظظ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آره، خودمم خیلی خوشالم که دختر نیستم!
بیا به من میگن مخاطبا...بروحالشششوببر...
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا!
من فقط مى خوام تو این تیکه که گفتى دماغش بزرگ تررررره ، قیافتو ببینم :| 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی یافم مضحکه
باور کن!
و مرررسى روزمونو تبریک گفتى ^_^
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خواهش میشه
قابلی نداشت :)
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ نیمه سیب سقراطی
با اون تبریک گفتنت !!!
هر چی تیکه بود بار دختر جماعت کردی هاااااااا هیژده خان !
.
.
.
با این حال دمت گرم کلی خندیدم :)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عه! فمیدی؟!
:)))
2 ماه پیش به من قول دادی. آدم از تو بدقول تر و.... ندیدم :/
گاز که سهله باید جوید
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چه قولی؟
یادم نمیاد بخدا

در مورد سوالت هم باید بگم که برمیگرده به بیشعوری ِ من. پس زیاد کنکاش نکن و از باقیمونده های تابستونت همونجوری که میخوای و گفتی، لذت ببر :)
ممنون


کدوم سوالم؟ اول چرا حرف میزارید رو پسر مردم :))) بیشعوری که اسم کتابه :)))

پاسخ:
این لبخند 18 است که میبینید:
:)
بعدشم شما چرا بی ذوق شدین :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم چرا واقعنی :(
ما اینور انرژی میگیریم
بعد میایم منتقلش میکنیم 
بعد شما گارد انرژی منفی میگیرین همه ش میپاچه درودیوار کع :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دقیقا چه اتفاقی می افته؟!
می پاچه؟!!
:)
همیشه یه شکل واونم قیافه طبیعیه خودم...شوخی بوداون کامنته انرژی منفی کجابود؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
شوخی گندی بود :)
تچکرات فراوانات...
دختر بودن بهترین هدیه خداست،هی هی هی هی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ماشالا نوشابه :)
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۰ یک به اصطلاح نویسنده
کلـــــــــــــــــــــــــــــــی حرف و تیکه و نقد و بررسی و الخ... بود که میخواستم بگم ولی دلم نیومد بعد ضبطِ این رادیو بگم،فقط :
مرســی که ایـــــــــنقدر خوبی :)
اندازشم جا نمیشه بگم ،اندازه دستااام وقتی از هم بــاز شدن تا یکیو بغل کنم :))
مرسی که هنوزم هستی و رادیو ضبط میکنی :)
مرســـــی که ایــــنقدر حالمو خوب کردی :)
+امیدوارم تشکرِ خالی کافی باشه :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
امیدوار باش یکی هم پیدا بشه حال منو خوب کنه :|
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۰۹ خانم سربه هوا
مدیریت خونده با من بودی ؟ :-D 
من تو این قسمت فهمیدم عه انگار یه رشته ی یه کمی مردونه خوندم,مث مکانیک و اینا 
هیژده جان مرسی از رادیو و تبریک :-) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
قابلی نداشت :)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۳ روانشناس روانی
هیژده چقد تو بدجنسی.این تبریک بود یا تروووووووووور:))))
من که کلن شامل هیچکدوم از اینایی که گفتی نمیشم یعنی دوسم نداری؟(آیکون مظلوم نمایی وکولی بازی):(((((
اصن باس زبونتو به ده قسمت تقسیم کنم بعد به سیخ بکشم کبابش کنم بعدشم بذارم تو شیشه مربا هرازگاهی با یه نگاه انتقام جویانه و مدل روانی ها نگاش کنم تا تو باشی ما دختر گوگولی هارو اذیت نکنی:)))))))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عایا همه ی این کارا نشئت گرفته از مخ یه دختر گوگولیه؟!
یا ابلفررررررررررررض!
واقعا ناراحت شدی؟عه نشودیگ ناراحت نشوووو...بخندخاله ببینه...
پاسخ:
این لبخند تصنعی و مسخره ی 18 برای خاله سپیده است که میبینید:
:)
اونجا که میگه مدیریت و شاگرد اول و اینا با من بودا :دی
حالا مکانیک و دامپزشکی و اینا اره، ولی فک نمیکردم یه روزی از مدیریت اسم برده شه.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
مدیریت مث پرایده! نخوای اسمشو ببری هم اسمشو می بری!!!!!!!!!!!!!!
ها ها ها


+ من واقعا از رشته مدیریت خوشم میاد.
من معمولا دوس دارم دس بزارم رو چیزایی که بقیه خوششون نمیاد، مثل اینکه تو این زمینه موفق نبودم :دی
هرچند فکر کنم یه طور دیگه ام دسته بندی میشد بازم شاملم میشد، من معماری و جغرافیا و بازرگانی خوندم ، قصدم دارم سال بعد ررا ارشد روانشناسی بخونم:دی یه مدتم به فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی ام فکر کردم حتی :))))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
موفق باشی فرزندم :)
قبلا فقط در حد شک بود که مخ نداری اما الان اطمینان کامل دارم. رادیو دیگه قولشو دادی :/
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چی شد؟
نگرفتم موضوع چیه
پس دختر بودن یعنی نداشتن!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
یس
چون اگه می داشت دیگه دختر نبود دهن کج جان :)
 هیژده ^_^چقد من صدای خندهاتو دوست دارم^_^

مرسی مرسی مرسی  که دختر بودنمون رو بهمون تبریک گفتی مرسی (:
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم
شوما لطف داری
قابلتونو نداشت
:)
اهنگ شاهرخ حظ کردم رو تقدیمت میکنم هیژده جان

اگه ویدیو این موزیک رو دیدی اون پسره سمت چپی که خوش قیافه ست که گیتار میرنه حس میکنم تو اون شکلی ^_^
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه لینکش رو بذاری لطفا؟
۰۹ آذر ۹۴ ، ۰۲:۵۶ اسی بولیده

شلام آقای هیژژژده:)

یعنی تماااااااام این حرفا رو زدی که حرررررصت و خالی کنی از این که دخترا 1 روز مختص خودشون دارن اما شما پسرا ندااااریییننن!!!!

ببخشید اگه اولین حضورم و اولین کامنتم اینجوری شروع شد ;)

نه خوبه !! ادامه بدین :)

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سلام بولی
چون دفه ی اولته خوش آمد میگم
یه خورده که باشی یا بخونیم، متوجه میشی که اون حرفا از رو حرص نبوده واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">