هــــــــــــــــــــیژده

21. هایکو - 1 - کابوس

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

امضا: 18

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
هیژده ...

هایکو

نظرات  (۱۲)

یا مثلا تمام وقایعی که تو خواب دیدی رو منتظر باشی تو واقعیت ببینی . ( وقتی کابوس ِ که اون اتفاق ها خوشایند نبوده باشه ) .
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
در کل بعضی وقتا یه سری چیزا چه تو خواب، چه تو واقعیت چه تو هردو خیلی تخمیه
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۷ خانم سربه هوا
دسخط تو نیست,کیه؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دس خط خودمه :|
چه خوش خط
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم :)
عجب خطی :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به سر به هوا بگو!
باورش نمیشه :(
اوهوم...تجربش کردم :|

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خیلی بده مگه نه؟
مگه میشه مگه داریم؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میشه
داریم
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۳:۰۰ خانم سربه هوا
مگه چند مدل مینویسی؟قبلا دسخطت یه جور دیگه بود,تو اون پست اسپرم نقاشی کرده بودی بعد زیرش اسماشونو نوشته بودی
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اون واسه اسپرما بود. این یه پست جدیه
یه پست جدی، یه خط جدی می خواد
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۲۰ خانم سربه هوا
چه جالب,منو بگو همه چیو با یه دسخط مینویسم تازه این روزا دسختم از قیافه افتاده,ابتدایی بودم قشنگ تر مینوشتم والا 
تو چرا انقد جالبی؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دست خط دیگه جالبی داره؟!
اینا نشونه هایی از یه بیماریه :)
منم دست خطم شبیه همینیه که گذاشتی
یه روانشناسی میگفت اونایی که سرکشای بلند میذارن و دم میم رو زیاد میکشن آدمای بلند پرواز و سخت کوشی هستن:)
پشتکارم خوبه ولی بلند پرواز نیستم متاسفانه:|
How about u?
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من هستم
هر دوتاش رو هستم
تو هم هستی
اون روانشسناسه که بیخود یه چیزی نمیگه
یه بال بزن ببین چقد میتونی بپری :)
تقریبا تو مایه های خط منه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پ خوش خطی :)

شگفتا هنگامه
شگفتا.
دست خط ندیده .
خداوکیلی دست خط من خععععلی قشنگ تر از دست خط شوماس البت ناگفته نمونه شماهم هعععععی بدک نمینویسی.
ولی خداوکیلی انقدم کار غیر قابل قبول و باوری نیس که هنگامه ازین سوسول بازیا در میاره.
هی باورم نمیشه
باورم نمیشه و ازین حرفا... :\
بذا ایندفع ببینمش ضایعش کنم ک دیگه باورش بشه.
رو اعصاب ما شنا میره.
چیه ؟ بله ؟
چرا اینجوری نگاه میکنی ؟0-0
ا(البته که دست خط خودش افتضاحه بس ریز مینویسه باس با ذره بین خوندش.)


پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دخترا! چرا گیسو (گیسو نه گیس و) گیس کشی راه انداختین؟
باشه قبول
خط تو بهتره
حالا اشکاتم پاک کن :)))
اشک کجا بود؟
کامنتا رو میخوندم درین باره همه ابراز محبت شدیدی داشتن ب خط ت.
مردم بخدا خط خوب خوشبختی نمیاره.
البته من هنوز رو حرفم تو بلاگفای خدا بیامرز هستم ک میگفتم
آقااااااا
صدات ی چیزه دیگ س.
:-)
اما دست خط قشنگ زیاد دیدم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چش مایی
تازه قیافم رو ندیدی
اونو ببینی کلا بیخیال دستخط و صدا میشی :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">