هــــــــــــــــــــیژده

10. نتانیاهو

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ب.ظ

1. بعد از فک کنم 22 ماه مذاکرات بالاخره مذاکرات هسته ای به نتیجه رسید و ایران و 5+1 (که نمیدونم چرا بش نمیگن 6) توافقنامه هسته ای رو امضا کردن که ازش میگذریم...

2. بعدد از حدود 11 سال کار کردن من هم توافقنامه ای رو با کارخونه امضا کردم و شرایط تعلیق فعلی رو پذیرفتم. ینی بعد از 11 سال کار کردن یه مدتی بیکار خواهم بود. بیکار و تنها که از این هم میگذریم...

3. یه عینک گرفتم که دقیقا عینِ عینِ عینِ عینک نتانیاهوئه. مردک حسود و میمون. ازش میگذریم...

4. شرکت خودمون رو مبله کردیم که از اون حالت لخت و بیریخت در اومد و یه سر و شکلی گرفت که از اینم میگذریم...

5. بعد از 4 سال که بازرسی، بالاخره تونستیم مدیریت شعبه رو از چنگ "داش کیریم آق منگول*" در بیاریم و خودمون بگیریمش. از این دیگه نمیگذریم. این موضوعی نیس که بشه ازش گذشت. بعد از 59 دقیقه و 7 ثانیه مکالمه ی طاقت فرسا تمام حرفایی رو که تو این مدت مث یه غده تو مسیر تنفسیم گیر کرده بود رو بهش زدم. حرفایی که مث آب میریخت رو جیگر آتیش گرفتم و خنکم میکرد و داش کیریم رو میسوزوند. حرفایی که شما قطعا درک نمیکنین اصلن مهم نیس. بعد 4 سال دو نفر انسان هَوَل و پَپِه، یه آدم ززززرررنگ  رو دور زدن. یه آدمی که هیچ وقت فک نمیکرد از اوج قدرت پایین بیاد. بعد از این مکالمه حس گنگ و عجیبی رو تجربه کردم.


عجیب ترین نکته اینه که تمام این اتفاقا تو یک روز رخ داد. تو بیست و سوم تیرماه سال نود و چهار



* داش کیریم آق منگول کیست؟ انسان که نه، جانور میلیاردیست که نگران 500 تومن کارمزد جابجایی پول است.

امضا: 18 درحالی که انگار گل برتری رو تو فینال جام جهانی زده و با مشت های گره کرده بلند میگه "یِـــــــــــــــس"

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴

نظرات  (۲۹)

۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
1_میگن 6 واسشون عدد نحسه! واسه همین میگن 5+1!!
2_حدیث داریم کسی که تنها غذا بخوره،تنها بخوابه،تنها سفر بره...و کلا کارهاشو تنها انجام بده ملعونه! 
3_پز نداره! ایش!
4_میخواین بگین مبل دارین  :|
5_هول که خودتی،اومن پپه با بد مست نبودی؟!  :|

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
در مورد بند 2 من باس چیکار کنم؟!
بدمست نیس ولی عین همونه :)
مبارکه 
ثابت کردی حق گرفتنیه دادنی نی
[آیکون تشویق]
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا همینجوریه.
ممنون
آیکون تا کمر خم شدن
:)
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۷ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ehem ehem!!
بند 2 حدیثی از امام هاس به به طور زیرکانه ای در مورد ازدواج صحبت کرده!
هیچ کاری رو تنهایی انجام ندین یعنی ازدواج کنید ودوتایی انجام بدین!
+سنت پیامبر هم هست!
+انقدر مهمه که یکی از اتحاد ها اسمش اتحاد مزدوجه! میخواستن تو دبیرستان به ما بفهمونن النکاح سنتی!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیخوام تو این زمینه بات بحث کنم. بخصوص وقتی که با پشتوانه دینی صحبت میکنی.
از این باس بگذریم...
:)
ندیدی بدیدی دیگه فهمیدیم عینک خریدی!
بیا عکست آماده شد ببین راضی هستی ؟ :دی

http://s6.picofile.com/file/8200295668/success_kid_i_do_it.jpg

ولی حالا محض رفاقت تشویقت میکنم ، اینه :)))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی دقیقن به خدا
پاره شدم وقتی عکس رو دیدم
دمت گرم
ما به هیژده افتخار مى کنیممم 😊✌️
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هیژده به شما افتخار میکنه :)
امضا نرگس ایستاده و در حال تشویق کردن هیژده با لبخند ملیح:) 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چاکریم. شوما لوطف دارین
تو بچگیات خیلی خوشگلتر بودیا :دی
حیف شد بزرگ شدی هاهاها
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ولی تو تو بچگیات هم بیریخت بودی
ها ها ها
:))))))))
۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۴ یک به اصطلاح نویسنده
فک کنم اونقدی که من از شماره ِ پنج ،ندیده و نشناخته،خوشحال شدم، خودت نشدی.
آخه قبلا" راجعش توضیح داده بودی و هنوز تو ذهنم  و اتفاقا" رو دلم و اتفاقا" تر وسطِ گلوم مونده بود(که چرا اصن نفس میکشه رو یه زمین با بقیه باتوجه به اون خصوصیاتش :/ )
اصن دلم خنک شد :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا؟!
باورم نمیشه داش کیریم اینقد هوادار داشته باشه!
:)
مبارکت باشه
خوشبحالت،من این روزا دارم کم کم دارم باور میکنم تو این بازیم از یه پفیوزی باختم!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تلاشت رو بکن
باختی که باختی
مهم اون تلاشه س
موفق باشید
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ممنون :)
4سال خیلیه ها
بعد فقط 59 دقیقه و 7 ثانیه شکنجَش دادی؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببین... چزوندمشا...
ینی قشنگ باربیکیو شد
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ فامیل دور

مبارک و مبارک ایشالا مبارکش باد...

خاتون خیلی باحال بودی

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خاتون کلا باحاله :)
ممنون
خودشون میگن 3+3 :/
این داش کیریم آق مونگول همونی نیس که بخاطر هزار تومن داد و بیداد راه انداخ؟؟؟
الان خوبی دگ یه رادیو بده بیرون برا جشن یه سالگی هیژده ک ندادی 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
داش کیریم معمولا داد و بیداد نمیکنه. با لبخند و پنبه سر میبره
پفیوز!

چشم
تبریک!
تبریک!
تبریک!
تبریک به خودم
تبریک به شما
تبریک به همه :)))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
سپاسگذارم
هیژده تو هم عینکی هستی؟
خب خوشالم که خوشالی..:))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بعله
عینکی ام. یکی دو ساله
سلام 
اول اینکه 5+1 ینی 5 تا کشور پیروز جنگ جهانی دوم ب علاوه ی آمریکا 
دوم اینکه یازده سال؟؟ توی یه پست دی سال نود و یک گفته بودی 27 سالت تموم شده پس الان باس 31 سالت باشه،ینی از 20 سالگی کار می کردی؟؟هیژده من گیج شدم..
سوم اینکه مردک حسود حیوون
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه تو درسات هم همینقد دقت داشتی الان موقعیت بهتری داشتی
:)
31 سالم نیس
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۴ نیمه سیب سقراطی
5. آدم که نباید همیشه مهربون باشه و مراعات بقیه رو بکنه و هی بریزه توی خودش و کوتاه بیاد و ببخشه و بی خیال طی کنه ! یه وقتایی لازمه روی سگ بالا اومدنت رو نشون بدی و به همه بفهمونی دز دیوونگی ـت چقدره !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این موضوع چیزیه که جدیدن خیلی باش حال میکنم. توصیه من به شما اینست که همه تان ارتباط نزدیک تری با اون روی سگتان داشته باشید :)
داش کریم اق منگول را زمین زدنت تبریک:))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بسی ممنون :)
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۶ سورئالیست
ای تف به ذات  کِریم آق منگول
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تف به ذات
به عاقبت
و به روحش
داش کِریم نه
داش کیریم
هیچ‏وقت یه ایرانی و تهدید نکنید! :)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بدبخت تهدید نکرده بود!
:)
http://www.98ia.com/News-file-article-sid-362.html
کتاب محلل صادق هدایت قالبشم پی دی اف  
به به به
کامنت من نبود؟؟؟
تبریک!
تبریک!
تبریک!
تبریک به خودم
تبریک به شما
تبریم به همه!
:))))))))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بود فک کنم
ممنون
آورین آورین!!!
لایک واسه جراتت!
اینکه تصمیم گرفتی واسه خودت کار کنی عالیه
بزار دیگران برای تو کار کنند نه تو برای دیگران( تو که تراکتور نیستی)
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تموم شد و رفت!
هرچند که آدم وقتی قرار واسه خودش کار کنه بایستی از تراکتور هم بیشتر کار کنه. (حداقل اولش اینجوریه)
کامنت من کوش خوب؟
5+1 یعنی کشورهایی که حق وتو دارند یعنی کشورهایی که عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد اند( امریکا - روسیه - چین- انگلیس- فرانسه ) به علاوه آلمان
جنگ جهانی دوم و اینا ربطی نداره بهشون

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نظرات خیلی مختلفه. الان تو از اینی که گفتی مطمئنی؟
عایا این کامنت رو به اطلاعات عمومیم اضافه کنم؟
آره مطمئنم اضافه اش کن قطعا همینه
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۵:۰۵ سربازجامانده
شما توی بانک کارمیکنید عایا؟ اون مسعله ی سن جناب پاد مه رو منم دارم.الان شما کمتراز30 نبایدداشته باشید. خیلیییی حس خوبیه یکی ک رو اینجوری بشونی سرجات.اصن آدم حس فتح دنیا بهش دست میده
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
دقیقا
درگیر سن نباش کوچولو
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۵:۰۷ سرباز جامانده
درمورد اون مسعله تنهایی هم خب بهتره تنها نباشید کلا حس بدیه مدت طولانی تنها زندگی کردن.مثلا پیش مامان باباتون زندگی کنید
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
چشــــــــــــــــــــــم!
نمیدونم دستم به چی خورد تو وبت که این پست باز شد،آما دلیل اینکه به 5+1نمیگن شیش اینه که اول پنج تا بودن بعدا که اون یه کشور اضافه شد چون از یه قاره دیگه بود برای نشون دادن تمایزش نکردنش شیش شد5+1 حالا اگه یه کشور از یه قاره دیگه بشون اضافه بشه میشن 5+1+1 اخرش کارشون به جایی میرسه که مجبورن از فرمول sn=a1+[n-1]d استفاده کنن:|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میبینی؟
واسه همه چی فرمول دارن نامردا
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">