هــــــــــــــــــــیژده

5. اگه دست من بود . . . (1)

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

وقتی پولدار شدم (خیلی پولدار) یه شب میرم تو یه فلافلی و یه فلافل سفارش میدم. میشینم رو یکی از صندلی هایی که کنار پیشخونه و منتظر میمونم تا سفارشم حاضر بشه. همزمان به حرفای زوج کناریم که از یه زن چاق زشت و یه جوون با تی شرت و دمپایی تشکیل شده، گوش میدم. دارن راجع به قسط ها و اجاره خونشون صحبت میکنن. مرده داره چس ناله میکنه و اون زن چاق زشت داره دلداریش میده و میگه "بیشتر کار میکنم، جور میشه. اصن یه شب فلانی رو دعوت میکنیم و باش صحبت میکنیم" مرد فلافلی منو به خودم میاره و میگه "ترشی هم بذارم؟" میگم بذار.

موقعی که میرم حساب کنم همراه پول یکی از کارت ویزیتام رو درمیارم و میدم به اون جوون و میگم فردا بهم زنگ بزن. نمیذارم بحث رو ادامه بده. میرم. میرم تو دفتر کارم (چون شبه، هیشکی نیس). ساندویچ بدمزه م رو میخورم. نوشابه م رو مث پنجره اتاق باز میکنم و سیگار میکشم. فوووووت میکنم تو هوای آزاد و خاکستر سیگارم رو میتکونم. بعد خیره میشم به رقص خاکسترهای سیگار که دارن سقوط میکنن. دارم به افکار اون زوج جوون فک میکنم...


پ.ن: امروز تو اولین قرار کاریمون شکست خوردیم.



امضا: 18 در فلافلی پرکن و بخور

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴

نظرات  (۱۶)

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واسه خودتان. ما اینقد سنگین سفر نمیکنیم. دستامون رو تاب میدیم میریم اون دنیا
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۱ ایزابلا ایزابلایی
لطفا آدرس اون فلافلی رو بدید تا در اسرع وقت من بیام بشینم غر بزنم !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ها ها ها
ادامه ی داستان رو نمیدونی چیه!
وقتی فرداش اون پسره بهم زنگ بزنه، میخام بش بگم دیگه نرو اونجا. فلافل هاش اصن خوب نیس. من یه جایی رو میشناسم که ارزونتره. برو اونجا
ها ها ها
:)))))))))))))))))))))

از فلافل بیزارم،اه اه
کلا مردم آزاریا توجه کردی؟؟
ایشالا قرارای بعدی..
آقا چقد نظر گذاشتن اینجا کنده  
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم بیزار شدم امشب :)
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۲ ایزابلا ایزابلایی
 وااای
 در اون صورت پاسخی در خور دریافت می کردید :))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
با آغوش باز پذیرا ام :)
تو میتووونی هیژده تلاش کن!تومیتتتتونی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
کار دیگه ندارم جز تلاش
میکنم میکنمآنچه سپیده ام گفت!
اوووم ، من امروز رفتم برا استخدام،
الان بین دو راهیم،
نمیدونم به حرف بقیه گوش بدم و نرم یا به آینده فکر کنم و برم:(
نمیدونم تصمیمم درستیه یا نه.
هرچی بیشتر فکر میکنم ، دو دل تر میشم.
انقد بدم میاد می خوام یه کاری نکنم همه یه صدا میگن اشتباه میکنی باید انجامش بدی ، تا خودمو قانع میکنم ، میگن نه ، فک کردیم دیدیم تو راس میگفتی:|
بین دو راهی میمونی چکار میکنی؟ 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
هروقت تو دوراهی قرار میگیرم، راه سمت چپ رو انتخاب میکنم!
تو هم همینکار رو بکن :)
(یقینن بدبخت میشی)
بامزه بود 
اول داستان ادم فکرش میره سمت ی چیز دیگه... 
خوب بود 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
این داستان نبودا
یه اتفاقه که در آینده خواهد افتاد
انرژی مثبت بده!یادت نیس خودت میگفدی هرچیو ازته ته ت بخای بهش میرسی؟
خخخخخ
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه داری دلداری میدی
اگه میخوای انرژی مثبت بدی
اگه میخوای کمکم کنی
اون خخخخخ آخرش چیه؟
چرا هیچی دست تو نیس؟
چرا آخه ...؟
: [
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اگه دستم بود ینی همه چی بهم میریختا :)

مطمئن باش موفق میشی.

با چه تیپی سرقرار حاضر شدی حالا؟

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اسپرت!
میدونم تریپم مناسب نبود ولی اختلافمون سر قیمت بود

وایییییییییی هیژده آدم سرقرار کاری اسپرت میپوشه؟

مردم عقلشون به چشمشونه یه تیپ سنگین و رنگین بزن برو سرقرار مطمئن باش پول بهانه س.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
بهونه نبود. با تیشرت نرفتم که. ولی خیلی هم موجه و رسمی نبودم.
سیگار نکش :| خوب نیس واست :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میدونم ولی مجبورم. میفهمی؟ مجبور!
منو باش فک کردم از این پولدار های خیر خواه میشی توووو
نیتت این بود که پولدار شدی اون زوج رو بزاری سر کار واسه همین تو قرار کاریت شکست خوردی خخخخ

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
خدایی نیتم همین بود خب
ولی اول باهاشون شوخی میکردم بعد خیلی جدی حرفمو میزدم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ دختر پاییز
پایان داستان از این پایان های باز بود ؟! خودمون باید بقیه اش رو متصور بشیم :دی.  ؟

دلم فلافل خواست !
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
اولا که داستان نیست. یه اتفاقه تو آینده خواهد افتاد.
ثانیا داستان بقیه نداره
هدف داستان این بود که خواننده تهش فلافل بخواد
من به هدفم رسیدم :)
هیژده جان اون خخخخخ عکس العملم به جملت بووود:میکنم میکنم آنچه سپیده ام گف!
هیژژژژژژده دقت کن!هیژژژژژژده دقت کن!هیژژژژده دقت کن!
انرژی مثبتمم تقدیم به تو!
دلداری دادنم لازم نیس چون تو موفق میشی!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعنی؟!!
آررره واقعنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">