هــــــــــــــــــــیژده

3. چجوری دلشون میاد؟!

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

1.

مهندس ک یه دختر کوچیک داره. اسمش هلما س. دیشب واسه اولین بار بمن سلام کرد و باهم حرف زدیم. فک کنم 1.5 تا 2 سال داره. به "گ" میگه "د". خیلی اذیتش کردم. این یه اعتراف سنگینه ولی من به طرز وحشیانه ای اینکه بچه های کوچیک تو اون سن رو اذیت کنم و اشکشون رو دربیارم رو دوس دارم. اذیت روحی. مثلا بش گیر داده بودم تو باید با من بیایی. بابات تو رو بمن فروخته. خیلی لپ داره. چجوری دلم میاد واقعا؟


2.

خانم سحر دولتشاهی

سلام

احتمال اینکه تو اینجا رو بخونی از احتمال اینکه یه مگس تو یه زمین فوتبال از روی یه تیر دروازه بلند شه و روی اون یکی تیر بشینه، کمتره. ولی چه اهمیتی داره؟ مهم نیس. مهم اینه که یه آدم خیلی معمولی(من) تو یه جایی از یه آدم معمولی دیگه(تو) بدون اینکه هیچ شناختی داشته باشه یا اون نفر دوم بدونه، خوشش میاد. اصن مهم نی که چرا و چجوری جدا شدی؟ مهم اینه که چجوری دلش اومد ازت جدا شه؟!

خانم سحر دولتشاهی

خدافظ


3.

داشتم مسابقه ثانیه ها رو میدیدم. خانوم شماره 4 خیلی شبیه شکیرا بود. از یه طرف هی دلم میخواس ازش بپرسن که هی دوربین بره روش، از اون طرف هی استرس داشتم که حذف شه. آخرم تو مرحله 2 حذف شد . چجوری دلشون اومد؟


پ.ن.1: در مورد بند یک، وقتی داشتم ازشون جدا میشدم هلما بهم گفت گوگولی!!!

پ.ن.2: اینهمه آدمای خوشگل... چرا سحر دولتشاهی؟!!

پ.ن.3: فک کن شکیرا تو اون مسابقه شرکت کنه و جوابای کاردان رو بده.


امضا: 18 ناکام


نظرات  (۲۲)

اولا😁😁
 دوما چجوره امکان داره من دو-سه ساعت بعد از اینکه پست گذاشتی تشریف آورده باشم وبلاگت ولی آپ نشده باشی ولی الان بیام ببینم ساعت10و خورده ای پست گذاشتین؟؟ چجوره دلشون میاد آخه؟؟
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
واقعا چجوری دلشون میاد؟!
:))
آخه تو مریضی سادیسم داری کودک آزاری داری. آخه چطور دلت میاد بچه ها رو اذیت کنی.
همسر رامبد جوان بود دیگه؟ سحر چطور دلش اومد از رامبد جدا بشه رامبد عشقه. اصلا تو از هرچی بدت بیاد من خوشم میاد.
وای هیژده من چرا اینقدر تو رو دوست دارم گوگولی من.
دیشب همسر سراغت رو میگرفت گفتم خوبی . نمیدونم چرا
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من گوگولیِ تو ام؟!!!!
من دیگه حرفی ندارم!


همسر جان، بیا این خانومتو جمع کن!
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ یک به اصطلاح نویسنده
هلما چقد خوش برخورد و روشنفکره که بعد اون بلایی که سرش آوردی فقط یه "گوگولی" چسبوند بهت.
دارم فکر میکنم من اگه جاش بودم حاضر بودم چه بلایی سرت بیارم :/ آسکاریس

+نهایتِ بلایی که سر ِ بچه های اینقدی "بخوام" بیارم ،گاز گرفتنِ بازوشونه که اونم باز تکرار میکنم، بخوام بیارم، وگرنه آخر همون گازم دلم نمیاد.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
میگم که
مریضی دارم!
واقعا چجورییییییییییی؟ :))))
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
نمیدونم واقعا :)
پ ن 1 :)))))))))))))))) خانواده رد میشه 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببخشید حواسم نبود :)
امان از سحر دولتشاهی و ....
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
امان امان . . .
1- رو بچه ها بوس گازی رو هم امتحان کنه میچسبه!
2- اگه پسر بودم هیچ وقت از سحر خوشم نمیومد ( قیافه اش متوسط رو به پایین) رامبد که شیرین تره با اون خنده های نمکیش
3-عاشق شکیرا ام !!!
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
گاز که خوراکمه
گاز از بازو

تو هم رامبد رو دوست داشته باش. من حرفی ندارم :)

وای گوگولی من موش بخوره تورو.

جداً هیژده تو از دولتشاهی خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو چکار به همسر داری؟

آدرس اینجا رو دیگه بهش ندادم . چه معنی داره همسر آدم از تمام حیاط خلوتای زندگی همسرش خبر داشته باشه.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من قبول میکنم که علاقه من به سحر دولتشاهی عجیبه
ولی قطعا عملکرد همسرت در انتخاب تو یه پدیده ی نادر و عجیب بوده
ینی اگه ایشون بت لطف نمیکرد و نمیگرفتت، قطعا الان یه پیردختر در انتظار شوعر بودی :))

هاهاهاهاها

پدر دُکی دراومد تا من بهش بله دادم .بلهههههههههههههههههههههه.

خیلیم دلش بخواد.

چه تنبل شدی تو یه پست جدید بزار دیگه

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ببین منو
دو حالت بیشتر نیس:
1- توهم زدی که همسرت دکتره. مثلا تو بهترین شرایط میتونه کارمند مثلا دبیرخونه ی اداره ی ثبت اسناده

2- واقعا همسرت دکتره و تو رو به عنوان یه کیس اِستادی انتخاب کرده. شک نکن. من تو زندگیتون اثری از عشق و علاقه نمیبینم. تو فقط یه ابزاری واسه تکمیل شدن پژوهش های دکی
:))
منم خیلى سحر دولتشاهى رو دوس دارم :| به هرکى ام میگم خیلى چپ چپ نگام مى کنه :| خیلى خانومه به نظرم :|
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
آفرین هاله
آفرین :)

هاهاها

مگه عقده دارم؟

نه عزیزم هیچکدوم از این حالتایی که گفتی درست نبود.

لزومی هم نداره خودم و همسرم و زندگیمو بخوام بهت ثابت کنم.

هرجور دوست داری میتونی فکر کنی برام مهم نیست.

اگه با اینطور توهین کردن دلت خنک میشه و آروم میشه مهم نیست.

منم مطمئناً بی جواب نمیزارمت گلم.

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ینی عاشق این بی جنبه بودنتم. اینهمه تو میگی، من چیزی میگم؟
دور هم هستیم دیگه
دوتا میگی یکی باس بشنوی
عزززززززززززززززززززززززیزم :))

بی جنبه خودتی.

من کی بهت توهین کردم گلم؟

خودت میدونی من بدم میاد بهم بگی دروغ گو هی تکرار میکنی.

اخه چه سودی برام داره بخوام دروغ بگم.

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
من چه میدونم؟ واقعا واسه منم سواله که این دختره واسه چی انقد دروغ میگه؟!!! ما که نه همو دیدیم نه میشناسیم، چرا اینقد سعی میکنه خودشو خوشبخت و موجه جلوه بده وقتی اینجوری نیس!!!
واقعا چرا این کارا رو میکنی؟
:))))))))))))))
عززززززززززززیزم

دردددددددددددددددددددددددددددددددد

اصلا دوست دارم .

دیگه هم برام  مهم نیست بگو تا خسته شی.

عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
پریسا جان
زشته، عیبه، بده
خانواده از اینجا رد میشه
اونخ میگن این پریسا که شوعرش دکتره و خیلی پولداره و خیلی خوشبخته و دو تا بچه ی ماه داره و خودشم رئیس یه اداره ی خفنه و اصن کلا خیلی شاخه، چرا اینجوری صوبت میکنه؟
والا بده... بلا بده
بیچاره بچه خودت!!!!دلم واسش میسوخه با این باباش!!!
ی پسر عمه ی مامان و بابا داشتم به اسم سجاد، وقتی من کوچیک بودم نمیدونم دقیقن چند سال هر وقت منو میدید بغلم و بعد کلی گاز و قلقلک و اینا میگفت بگو من کیت میشم؟تو کیم میشی؟ 
انقع ازش بدم میومد...
چون اون وقتا واقعن نمیدونستم کیم میشه ، هیچ وقت هیچ جوابی براش نداشتم...
بعده خوندن پست یاد اون افتادم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
به خداوندی خدا که من همین الانم نفهمیدم سجاد کیه تو میشه!
:)
تو علاوه بر کودک آزار مردم آزار هم هستی، کلی خاطرات بد کودکی یادم افتاده. یه پیرزن هم داشتیم تو همسایگیمون که همه بش میگفتن بی بی.  همیشه  غروبا میومدن خونهمون با همسایه ها و بچه هاشون چای و عصرونه میخوردیم.چهره اش خاص بود مث بی بی قصه های مجید ، فقط مهربون نبود، ما ازش میترسیدیم. همون چهره و همون بینی درشت و علاوه براون چشای درشتی ام داشت که وقتی به ما چش غره میرفت واقعا میترسیدیم. همیشه هم با خواهر و برادرم میشستیم نقشه میکشیدیم چطوری بکشیمش. دی
سجاد تک پسر عمه مامان و بابام بود و از اونجا که مامان و بابام دختر عمو ، پسرعمو هم بودن هرجا که به نفعشون نبود به هم پاسش میدادن.
_بله همون عمه تون.
+تا جایی که یادمه اول عمه ی شما بود.
:)))

پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
ما هم تو کوچمون یه زن چاق داشتیم که همیشه رو یه بلوک سیمانی دم در مینشست. یه دختر هم داشت که مجرد بود (اون موقع ها که من بچه بودم پیردختر بود) اصن موجود خاصی بود. مامانش جلو در میشست و اون همیشه به حالت توالتی بود. لای در اندازه ی 5 سانت باز بود و از لای در همیشه یه چشم داشت بیرون رو نیگا میکرد. منم خیلی از اون میترسیدم. نظرت رو خوندم یاد اون افتادم :|
از وقتی که سحر دولتشاهی تو کلیپی که باران کوثری برای ترانه "چرا رفتی" همایون شجریان ساخت بازی کرد ازش خوشم میاد به این نتیجه هم رسیدم که خیلی خوشگله، قیافش طبیعیه بدون عمل برای همین خوشگله
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
عه!
اون تو هم هس؟
دقت نکرده بودم. منم از قیافه ی معمولیش خوشم میاد واقعا
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ نازنین راشین
:-/
یه بار یکی به من گف تو شبیه سحر دولتشاهی هستی،میخاستم بزنم لهش کنم.
ازش متنفرم.
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
تو واقعا بی سلیقه ای
سحر خیلی خوبه
و تو هم اگه شبیهش باشی خیلی خوبی :)
ها ها ها. 
پس بی حساب شدیم:دی
فکر شما کلن خیلی خوبه... 
خوشحال شدم از اشنایی با فکرتون... 
سلام برسونید بهش 
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
فکر منم از آشنایی با شما خیلی خوشاله
خودمم که این وسط هویجم :)
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۰ آناهیتا طـــ
منم از سحر خوشم میاد (دخترخاله مه انگار)
هم از بازی کردنش هم خودش.

چن بار توی این تئاترا دیدمش, ازین مدلاس ک هم باهاله هم جذبه داره
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
منم عاشق همین جذبه شم والا
اوهوم هست، یه رژ قرمز زده، که با لبای درشت و صورت سفید و موهای طلاییش خیلی خیلی خوشگل شده، قبلا فکر نمیکردم انقد خوشگل باشه
و البته حضور تو کلیپ فوق العاده ی چرا رفتی و حس و حال قشنگش نمیتونه بی تاثیر باشه تو علاقه م به ایشون
اگه دوس داری این کلیپ رو ببین جالبه
پاسخ:
این صدای 18 است که میشنوید:
حتما میبینم. ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">